vineri, 3 mai 2013

Madalina Ghenea a sosit in Romania! A plans in aeroport!




                            Madalina Ghenea a sosit in Romania! A plans in aeroport!
Madalina Ghenea a sosit ieri in Romania pentru a petrece sarbatorile de Pasti alaturi de parintii ei. Frumoasa actrita a aterizat pe aeroportul din Otopeni si va pleca azi spre Slatina, orasul ei natal.
Frumoasa actrita a aterizat pe aeroportul Otopeni singura, fara iubitul ei Gerard Butler, preferand sa isi rezerve aceste zile speciale strict pentru a fi petrecute alturi de rudele sale din orasul natal.
Madalina a fost atat de emotionata de revenirea in Romania incat nu si-a putut stapani lacrimile.
"Imi este foarte dor de mama, de tata, de fratele meu. Fratele meu care se casatoreste! Imi lipsesc romanii, imi lipseste mancarea buna de acasa, obiceiurile noastre, umorul nostru. Normal, nicaieri nu e ca acasa. Acasa e acasa", a declarat ea reporterilor de la Antena 1 care au asteptat-o la aeroport.
Madalina va pleca azi spre Slatina, orasul ei natal, unde va petrece alaturi de familia ei pana luni dimineata.
Actrita marturiseste ca ea va gati drobul traditional, dar recunoaste ca a rugat-o pe mama ei sa nu exagereze, cum face de fiecare data, cu gatitul pentru ca oricum ea de fel nu mananca mult.
Luni seara, Madalina va reveni in Bucuresti urmand sa fie invitata in emisiunea „Sinteza Zilei, prezentata de Mihai Gadea la Antena 3.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu