vineri, 3 mai 2013

DJ Wanda si-a sarbatorit ziua


              DJ Wanda si-a sarbatorit ziua la Paris de ziua ei! A cheltuit 5000 de euro in magazinele de lux si la cabaret!
          Excentrica DJ Wanda si-a sarbatorit ziua de nastere la Paris, petrecand alaturi de cateva prietene la cabaret si colindand apoi magazinele de lux, si in targurile vintage, ocazie cu care a cheltuit  din portofelul  nu mai puțin de 5000 de euro....
DJ Wanda a ajuns la Paris la inceputul siptamanii, iar prima iesire in oras pe care a avut-o, alaturi de prietenele sale, a fost la celebrul cabaret Crazy Horse de pe Champys-Elysees, unde a urmarit cel mai nou spectacol de acets tip.
           “Am petrecut de ziua mea ca intre fete. Ne-am cazat la un hotel luxos, pe Champs Elysees, am facut shopping ore intregi, am stat la terase, am cinat la Le Fumoir, unul dintre cele mai celebre bistro-uri pariziene, iar sambata seara am luat parte la un show de cabaret la Crazy Horse. A fost o zi de neuitat”, declara DJ Wanda.
Cu prilejul sedintei de shopping, DJ Wanda si-a inoit garderoba cu piese din colectiile noi ale celebrilor designeri, insa si-a cumparat cateva item-uri si dintr-un targ vintage.
“Cred ca toata sesiunea de shopping a durat vreo noua ore. Am inceput cu magazinele luxoase de pe bulevardul George V si am terminat cu un targ vintage in Montparnasse, de unde mi-am cumparat cateva palarii cool si brose din 1910. In cazul meu conteaza foarte mult ca haina sa-mi placa si sa-mi pice bine. Nu dau bani pentru eticheta si nu sunt snoaba. Am haine ale brandurilor mass-market dar si piese foarte scumpe. Fiecare piesa vestimentara trebuie insa purtata cu atitudine”, marturiseste Wanda.
DJ Wanda, care a implinit pe 28 aprilie varsta de 37 de ani, marturiseste ca se simte excelent in pielea ei si arata chiar mai bine decat in urma cu 20 de ani.
“Pot sa spun cu mana pe inima ca sunt fericita si ca am o viata frumoasa. Nu imi simt deloc varsta, in interiorul meu tot o adolescenta am ramas. Singura diferenţa este ca arat mult mai bine decat la 18 ani. Fac mult sport, mananc sanatos si niciodata dulciuri. Am picioarele fara pic de celulita”, declara DJ Wanda.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu